Kem Motivasi Insan Cemerlang, TASK FORCE MIRI

Saturday, February 07, 2009

4 comments:

Anonymous,  February 08, 2009 8:54 PM  

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Alhamdulillah, KMIC telah memberi kesedaran yang sangat mendalam dan memberi kesan yang positif kepada diri saya setelah mengikuti kem ini. Secara peribadi, saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada Ustaz serta semua AJK yang terlibat dalam KMIC. Kalau berkesempatan bolehlah melawat account YouTube saya di http://www.youtube.com/user/AzruLIslam

Anonymous,  February 13, 2009 2:36 PM  

بِسْــــــــــــــــ ــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيمِ
alhamdulillah,kem kali ini bnyk memberi saya banyak pengetahuan yang memang yang saya aim untuk tahu.ribuan terima kasih saya ucapkan kpd suma yg telibat dlm KMIC.

fizah February 15, 2009 4:26 PM  

assalamualaikum w.b.t..
kem kali tok best gla2..
paling2 xlupak ngn abg kem kom..hekhekhek..
ngan suma kakak2 n abg2 nok terlibat ngan kem kali tok..
harap xputus2 aktiviti mcm tok gik..for the next generation..
=)terima kaseh byk2...
hope u understand my language..=)
tada..
dr:..mek duak izzati..SMK LUTONG..=)

Anonymous,  January 26, 2017 2:03 PM  

Ney dirik ngilang... im waiting

Post a Comment

  © Blogger template Foam by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP